Emmak

Alla inlägg under april 2009

Av Emma - 19 april 2009 15:14

 FREDAG

De vart utgång med mina storflicka som fyllt 18;).
Kvällen började med att vi öste hemma hos amanda innan, sedan for vi på liquid och där träffade vi mycket trevligt folk:) sedan for vi till grottan och där va vi en liten stund sen for vi hem till johan och åt lite makaroner:D fast mina for tyvärr upp igen.. sedan bar det av hemmåt.


Morgondagen va inte den bästa, men amanda och jag klarade oss igenom den och satt i solen och såg döda ut.


LÖRDAG

jag låg och sov nästan hela den dagen. sen på kvällen blev de fest hos min underbara vän angelica:) där kom det mycket bra folk som öste men själv va man så bakis och illamående så jag drack inget:) kände mig väldigt duktig!

Men det var trevligt folk där så de blev en super kväll ändå(Y)


SÖNDAG

jag sov till 1 typ och jag skulle egentligen behöva göra läxa men nej nej jag är för lat. Wille är även här så ska väll leka lite med honom:) bustrollet!




Lan

Av Emma - 13 april 2009 23:22

Amanda(filtensmamma) Sandra(fluffy) och jag sitter nu och lanar:)) vi har myspys!

Hoppas detta lov blir kul:)  ser iaf fram emot amandas och min utgång på fredag;) kulkul!


Av Emma - 8 april 2009 22:00

You make me feel so good



Ovido - Quiz & Flashcards