Emmak

Direktlänk till inlägg 9 november 2011

Läsare!

Av Emma - 9 november 2011 16:09

Såg att igår så hade hela 66 stycken unikaläsare gått in på min blogg:D det brukar vara som högst typ 30 så det var roligt att se:) jag hoppas ni fortsätter läsa och var inte rädd att kommentera:)


Detta måste vi fira på något sätt, så här bjuder jag på en super happy bild på mig!:D


 

 
 
Fluffy

Fluffy

11 november 2011 15:28

:D

http://www.laxbox.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 mars 2012 15:07

Ja här kommer den sista delen av vår lilla lägga.     Här är vår otroligt fina toa.. haha. vi har även tvättmaskin där inne.     Här har vi balkongen. Inte allt för stor men duger:) Ska bli skönt att sitta där på sommarkvällar med en d...

Av Emma - 12 mars 2012 15:10


Hejhej idag är det 12 mars vilket innebär att jag fyller år om 3 dagar. Så på onsdags så ska de stortstädas och förberedas. Kommer köpa bullar från jobbet så jag slipper baka, jag suger på att baka så de är lika bra att bjuda på köpta;)   Idag bö...

Av Emma - 2 mars 2012 15:41


Det var då länge sen, som jag säger typ i varje inlägg som poppar upp i ett halvårs mellanrum typ;) Ne men har typ perioder då jag får för mig att skriva lite:)   Mitt liv flyter på som vanligt, försöker hålla humöret uppe genom att tänkta SNART ...

Av Emma - 3 december 2011 17:28

Längesen jag skrev nu men ja, hade jag inte så mkt att göra så tänkte slänga upp två bilder på läggan:)     Här har vi hallen/kontor;) inge julpynt där inte haha.   och här är en del av tvrummet. Våra soffor passar inte alls in nu så ...

Av Emma - 23 november 2011 10:08

Idag fyller min fluffy år! De firar vi med massa fula bilder på oss genom tiderna:)                       ...

Ovido - Quiz & Flashcards