Emmak

Alla inlägg under januari 2011

Av Emma - 17 januari 2011 13:54

Förra året var jag utomlands 2 gånger, en gång i Gran canaria med familjen och sen for jag till Alanya med mina bästa vänner sandra och frida!


Nu har jag och damir bestämt att vi ska åka till kroatien och bosnien där han är född. Vi ska hälsa på han släktingar och titta på allt fint. Vi tänkte dra i sommar då han kan ta semester så de ska bli hur kul som helst!


lite bilder från gran canaria!

      


lite bilder från alanya!

        


när man lever i örnsköldsvik och sällan reser bort så glömmer man bort att de finns platser som dom här!

Av Emma - 13 januari 2011 12:37

de va inte igår jag satt här och skrev.
Har funderat om jag ska orka börja blogga igen. de är ju lite kul faktist.

Undra om de är nån som kommer läsa, aja de märker jag nog.


För er randoms så är jag en norrlandstjej som tränar ishockey och jobbar på sibylla för att tjäna lite pengar  nu när man slutat skolan.

haha kanske ska göra om utseendet på denna blogg, lite dyster nu tycker jag:)

Men hare bäst så blire nog bra

Ovido - Quiz & Flashcards