Emmak

Alla inlägg under oktober 2009

Av Emma - 28 oktober 2009 12:45

  


Blev väckt av min morgonpigga pojkvän kl 9 imorse då åt vi lite frukost och begav oss ut på en promenad i det härliga höstvädret:) efter de så skjutsade jag hem damir så han kunde pyssla med sin älskade bil^^ och nu är jag hemma och ska snart dra mig mot stan en sväng.


Ikväll blire fest! bloggar om kvällen imorn kanske:)

Av Emma - 27 oktober 2009 17:09

Känner mig utvilad, de va länge sen jag kände mig de! så skönt:) och idag har jag chillat och hjälpt mamma att städa lite här i huset. Imorgon blir det nog utgång om jag har råd, är ju slutet av månaden så då brukar de va ganska fattigt^^.

Ska snart fara till min Damir och vi ska väll kanske ta en promenad och sen titta på film lr nått:)


Ni får gärna hjälpa mig att bestämma vilken färg jag ska ha på balklänningen, som ni ser har jag en omröstning på vänster sida av bloggen. Om ni väljer "annan färg" så kan ni ju skriva i kommentarer vilken annan färg ni tycker :)


Av Emma - 26 oktober 2009 18:44

  


Varit på stan med mina systrar idag. hade inte tänk att köpa något men de blev visst några små saker ändå som ni ser på bilden ovan. Wille (systers barn) hängde också med på stan, han har börjat komma i trotsåldern så han är lite dryg^^ Han kommer ju snart bli storebror(ett tag kvar men) undra hur de kommer gå, om han kommer bli avundsjuk på söta bäbisen kanske^^

Efter stan va jag med angelica som jag inte har varit med på jätte länge! så de va kul att kunna prata av sig med den bruttan:) Hon och jag trivs bra ihop och vi har samma intresse och tycker lika och sånt men synd som det är så är båda upptagna och går på olika skolor så vi träffas inte så ofta:/. hoppas de blir ändring på de!


Nu sitter jag här och äter godis som är kvar sen helgen och känner att min rygg gör ont :(. fick masage av Damir igår de va skönt! men värken kommer tillbaka..


På fredag ska Damir och jag åka till sundsvall har vi bestämt:) shoppa lite onödiga saker och bara ha det trevligt tillsammans. På onsdag kasnke de blir utgång, får se hur de blir:)


hare kanon!



Av Emma - 24 oktober 2009 14:57

lovet invigdes med amanda och god vitlöksmat:D och såklart efterrätt på de;) vi låg i matkoma och kollade på idol och film hela kvällen:). Sen kom damir och låg och degade med oss lite.


Senare ringde syrran och vill bli hämtat så tog mammas bil och skjutsade hem amanda och min syster på samma vända:) men påvägen hem ville lilla syster ha mat så vi drog en drive in på max, WOHO min första drive in ;) efter de for vi hem, Damir och jag gosade och så somna som två spädbarn:)


TjaråCool

Av Emma - 23 oktober 2009 13:40

Jag vet at jag typ aldrig bloggar men ja det kanske inte är min grej ^^ jag bloggar när jag känner för det så ni får väll va nöjda med det;).


Förra blogginlägget sa jag att jag skulle börja med körkortet och det här inlägget säger jag JAG HAR KÖRKORT:D tog tag i skiten och gjorde klart de på en och en halv månad, ganska stolt över mig själv att jag gjorde de så intensivt:) .


Livet rullar på som vanligt och jag spenderar mina dagar på skolan, hockeyplan, är med Damir och vänner:)

Jag måste hitta nån fin balklänning kom jag på nu, har funderat på lila men de känns som många kommer ha de men har ni något förslag på nån färg som jag skulle passa i? :))


Jag ska försöka hålla mig mer uppdaterad^^

Ovido - Quiz & Flashcards