Emmak

Alla inlägg under februari 2011

Av Emma - 24 februari 2011 19:13

Sitter och planera lite med pengar och så denna månad. hatar att de alltid bli så man är pank i slutet på månaden så ska försöka lösa de;)
sitter här jätte hungrig och orkar inte laga till nån mat för vi har inge gott hemma. ska snart på hockeyträning så måste försöka få i mig något annars dör jag.;0

Imorgon far jag en sväng på dollarstore i kramfors med syster. känns kul:)
På kvällen ska jag va med FLUFFY :D de blir bra de.


har inte allt för mycket att skriva om men.. tjaaaaoooooooo 

Av Emma - 19 februari 2011 15:25

Sitter och tittar på teen mom på mtv. Dom är så sorgliga:/ är flera avsnitt i rad så är helt inne i de nu. Dom som adopterade bort barnet är mest sorgliga så dom gråter jag för hela tiden.

Jag är ensam hemma nu och sitter typ bara och chillar tills jag ska börja jobba natt klockan 6 igen. Jag skulle aldrig gråtit om damir lr nån annan var här;)

aja ska kolla vidare tjao

Av Emma - 18 februari 2011 16:02

Tjolo! idag är det fredag och dom flesta tänker väll HELG! men jag tänker mer jobb... aja längtar tills denna helg är över, tycker inte om att jobba natt. MEN jag ska vara glad att jag har jobb så nu får jag sluta gnälla:) Var även och sökte ett till jobb idag, så nu håller jag tummar och tår för det ska gå som jag vill;)


För er som inte vet så har jag en lurvig boll här hemma som är världens mysigaste katt.  Hon heter Sandy och är typ ett halvår:) här har ni två bilder från när hon va liten kisseunge:))

     

Av Emma - 17 februari 2011 17:33

Nu ska jag försöka blogga.

 Fluffy och julle tyckte jag skulle börja blogga igen så gör ett till försök.


Idag har jag blivit bjuden på gofika hemma hos fluffy, där fanns även en liten julle:) Vi fick supergoda muffinsar som var rosa:))nomnom!
Vi pratade om framtiden och jobb. Det är ju snart man ska ta de stora valet och välja vad man vill bli när man är stor. Själv så är jag ett stort ? när det gäller den frågan. Så svårt:(


Men nu är jag hemma och har nyss käkat mat:) ikväll blire nog att chilla!
Imorrn blire att söka jobb och jobba natt. uscha.


hare bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards