Emmak

Alla inlägg under mars 2012

Av Emma - 14 mars 2012 15:07

Ja här kommer den sista delen av vår lilla lägga.



Här är vår otroligt fina toa.. haha. vi har även tvättmaskin där inne.

 


Här har vi balkongen. Inte allt för stor men duger:)

Ska bli skönt att sitta där på sommarkvällar med en drink i handen!

   


Katterna har sin favvoplats här ute, där kan dom spana på fåglar och låta sådär konstigt;)

Vi ser även hoppbacken här ifrån :)

 

Av Emma - 12 mars 2012 15:10

Hejhej idag är det 12 mars vilket innebär att jag fyller år om 3 dagar. Så på onsdags så ska de stortstädas och förberedas. Kommer köpa bullar från jobbet så jag slipper baka, jag suger på att baka så de är lika bra att bjuda på köpta;)


Idag börjar jag jobba kl 16 och jobbar hela kvällen med Frida:) Skööönt. Innan de har jag kollat på träningsövningar för att få bla. fastare rumpa och mage ;) Sedan nyår har jag ju försökt vara nyttigare och träna mera och de har faktist visats på vågen och på måttbandet, men har inte nått mitt mål ännu men ska köra hårt till den 3 maj då vi ska utomlands. Har en liten tävling inom familjen då det även ingår pris för hur mkt man går ner i vikt;) Så då har man ännu en sak att kämpa för:D

Vi ser väll om jag vill lägga upp mitt slutresultat här men vi ser väll vad som händer:)


Här är en bild på mig och mina systrar och lilla mami som är kortast;)

 

Av Emma - 2 mars 2012 15:41

Det var då länge sen, som jag säger typ i varje inlägg som poppar upp i ett halvårs mellanrum typ;) Ne men har typ perioder då jag får för mig att skriva lite:)


Mitt liv flyter på som vanligt, försöker hålla humöret uppe genom att tänkta SNART BLIR DE EGYPTEN! där kan man släppa allt som har med vardag att göra och bara må! Men de är om 61 dagar så ska spruta in lite hepatit A i mig först och förbereda mig med bikini och sommar kläder!


Är just nu hemma för jag är sjuk, hängig och tror jag har magkatarr. Sökte på google om magkatarr och hade några av dom symtomen. Så ska vila och tänkte på hur när var jag äter.


Meeeeeeen har ju mina fina katter hemma som roar mig.

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards