Emmak

Alla inlägg under augusti 2009

Av Emma - 20 augusti 2009 16:00

jag har inte orkar/ hunnit skriva här på några dagar nu ;)
Men iaf, lördagen var jätte kul och det kom mycket trevligt folk:)

för vissa kanske de blev lite för mycket men de gick bra.
Städningen dagen efter var inte lika kul. klev upp kl 7 och skura de kletiga golvet, blev klar kl 10. For hem och sov sen duscheeeeen!:))

Ni som inte var där missade något iaf:D (bild från lördags)


Har kommit igång med de där jävla körkortet som alla pratar om. Så ska göra bort de så fort ja kan. och hockey träningarna har börjar och snart blire även på is:D 


Jag är så himla kär! Jag har fallit pladask för min underbara pojkvän, han gör mina dagar värd att leva! Puss på min underbaring! 

Av Emma - 14 augusti 2009 13:54

JAG HAR SLUTAT JOBBA NU:D 

sååå sköönt!

Och imorgon blire kuuul:D


bjuder på en gammal sommar bild:)

Av Emma - 12 augusti 2009 22:24

Egentligen är jag för trött för att blogga nu men..

Bara 2 fucking arbetsdagar kvar sen så blire å vara ledig i en vecka sen skolan. Det ända jag längtar till nu är lönen lönen lönen... känner mig förkänt för lön nu asså. Less på att kliva upp tidiga mornar .


Ikväll har jag myst med min pojke som är väldigt nöjd med sin nya keps;) han blev väldigt glad över den tror jag iaf:D

nu ska jag sova! Godnatt mina vänner:)

Av Emma - 11 augusti 2009 20:39

Hej alla mina bloggläsare:D haha

 Idag var jag på staaden med fluffy och jullan:) hittade lite kläder och såklart något lila:) köpte även en kepa till min underbara pojkvän(bilden), tycker han förtjänar det för att han orkar vara med mig på dagarna;) han vet inte om att jag köpt den så de ska bli kul att se vad han tycker om den. Älskar att ge presenter utan att den andre har en aning om att de ska få något:D löv på de!

På lördag så blir de fest med folk:) hoppas de blir en lyckad kväll! återkommer med hur den kväll blev sen:)

Jag ska försöka hålla mig uppdaterad här nu så ni får veta vad som händer i mitt tråkiga men konstiga liv:)


vi hörs! <3

Av Emma - 2 augusti 2009 13:13

Glad!

En jobbvecka kvar sedan blir det att vara ledig i 2 veckor sen börjar skolan. 1 år kvar:D:D fan va kul vi kommer ha:)
Pengar får man också så man kan shoppa lite kläder och kamera!


Fick även veta att vi i familjen ska till kanarieöarna i januari:) ett tag dit men längtar som atttttan ändå:D . senast jag va utomlands va jag typ 6 så..


länge sen jag blogga men bättre sent än aldrig:)

Ovido - Quiz & Flashcards