Emmak

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Emma - 15 januari 2010 16:38

For ju på stan med syrran för hon skulle köpa present till våran syster tina.
Asså man ska verkligen inte gå på stan när man inte har pengar.
Jag har verkligen inte råd till kläder just nu men jag är så svag för rea saker:O
så de blev lite saker ändå-_- men aja vi låtsas som jag behöver dem:D


Jag köpte svarta tights i nå mjukt tyg vet inte va de kallas. 50:-
En brun tröja/kofta vet inte heller vad man ska kalla den haha:D 75:-

Ett armband från pagoni typ 30:-


  


tyckte jag fyndade ganska bra:D löv på rea<3


14 dagar till värmen btw;)

Av Emma - 15 januari 2010 10:59

idag är det en ny dag, och de är fredag!
Så vi ska göra de bästa vi kan av dagen:)


Snart ska jag fara till stan på men syster Ida och systersonen Wiliam:)
Vi tänkte gå och kolla på Pagoni(stavning?), för er som inte vet är, det är en affär med massa pälor smycken och shit som man pysslar ihop själv typ. är inte så bra på att förklara;) men skit rolig affär. Sen ska vi nog gå och fika:)


Har myse med Damir hela natten:) , så himla mysigt att ha den man älskar bredvid sig ! Han har även skaffat baslåda till sin bil nu så då fick jag bara lov att göra en baslåtar skiva:D löv på sån musik<3 de blev mest rnb låtar;D


Nu ska vi gå på stan med den här bestämda pojken. Haha så söt:D tror han ville ha papper att rita på, på den här bilden haha.


   


Ovido - Quiz & Flashcards