Emmak

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Emma - 28 mars 2010 01:09

Har varit med mina puddingar Fluffy och Fridi idag:)
Vi for till flärke där fridi bor, jätte mysigt hus ute i skogen;) Vi gjorde tacos och bakade snickerskaka:O

senare for vi in till stan och kollade lite på torget sen for vi hem till mig en stund.

Så nu sitter jag här och väntar på att Damir vill bli hämtat, han är ute med hans boys. Snäll flickvän som jag är så är jag chaffis, för en gång skull^^


Nästa helg ska jag ut med mina flickor :) så vi får hoppas på en super kväll då, var ett tag sen jag va ut så är taggad:)


Sitter och gör en skiva som man kan ha i bilen och dunka med hög volym.

Det blir såklart massa RnB låtar heeeeeeheeeee. me like!


kan ju tacka bla. lil wayne för han håller mig vaken;)

Ovido - Quiz & Flashcards