Emmak

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Emma - 14 oktober 2011 15:19

Suttit och fixat med designen. Blev så sugen att åka utomlands så de fick bli de temat:) så tog en bild från kroatien och började såklart titta på alla bilder där ifrån och drömde mig bort en liten stund.

MEN nu är det ju såhär att om ett halvår ska jag utomlands med några riktigt härliga människor ! berättar mer sen.

Ska laga lite mat nu, det blir fläskfile med krocketer:D nomnom

Älskar mina katter om ni inte visste de så här kommer en bild på min lillekatt rosa.

 

Av Emma - 14 oktober 2011 13:44

Haha råkade se min blogg på bloglovin och gick in och läste mina gamla inlägg. Ja jag har ju försökt de här med blogg några gånger nu, ibland är jag sugen och ibland inte.

Det är ju så kul att läsa mina kompisars bloggar. Så får väll hoppas dom tycker lika dant om jag börjar igen:) Alla vänner bara flyttar så det är ju via bloggar man får se vad dom håll på med;)

Jag hoppas ni blir såhär glada att jag bloggar ingen.

 

Blid från kroatien 2011

Ovido - Quiz & Flashcards