Emmak

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Emma - 17 oktober 2011 21:55

Efter fluffy(sandra) och jag hade varit på stan for vi hem till mig och myste i våra fina sparkdräkter. vi kände oss som spädbarn igen och kröp omkring på golvet. Åh vad jag kommer sakna min lilla plupp när hon flyttar:(.


Imorgon så blire att va med frida och kanske planera resan lite till;) sen hörde jag nått om frulle på bylla. 


Otroligt vackra spädbarn kommer här!

 

Av Emma - 17 oktober 2011 18:36

En runda på stan med fluffy kan vara falig. Hon är duktig på att få en att handla. Även fast jag är typ pank så har jag lyckats köpa lite saker. Älskar känslan av att ha köpt något nytt och få använda de första gångerna:D om ni fattar;) haha sen ska jag även lägga upp några fula bilder på fluff och moi.

Här e sakerna

     

Av Emma - 17 oktober 2011 12:58

Nu har jag gjort bort min natthelg för 5 veckor framåt. Så är lite slut i huvve av att sova så lite men nu är jag ledig till onsdag så får sova ikapp lite:)
Snart kommer min vän fluffy och hämtar mig sen drar vi in på stan och kollar om vi hittar nå fint:) Är så sugen på att köpa nå halsband så ska leta efter de:)

Bloggar senare och visar om jag köpte nått.


En jätte fin bild på mig och fluffy när vi gick i skolaaaan . tider de.

 

Ovido - Quiz & Flashcards