Emmak

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Emma - 7 november 2011 17:26

Tog en lång prommis med fluffy idag runt hela höglandsjön:) efter de blev det en subwaymacka! underbara vän, kommer sakna hjäl mig och du flyttar ju:(.

Sen blev det hem och göra mat åt damir och dario så blev detta som visas på bilden. vet inte vad det heter men är köttfärs i nå pastarullar och ost på:) som man äter med cream fresch och sallad:Dnomnom. får ju inte glömma ett piller till de också.

 

Av Emma - 7 november 2011 11:35

Denna morgon började ju inte så bra, Vaknade gråtandes som jag gör minst en gång i veckan. Drömde om att damir inte vill vara med mig längre och typ hatar mig, usch! gör så ont i mig när jag drömmer de:( Ringde han direkt när jag vakna för att få höra hans röst. Snacka om att jag är beroende, älskar honom så det gör ont. Ska bli underbart att leva mitt liv med honom!

 

Ovido - Quiz & Flashcards