Emmak

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Emma - 9 november 2011 16:09

Såg att igår så hade hela 66 stycken unikaläsare gått in på min blogg:D det brukar vara som högst typ 30 så det var roligt att se:) jag hoppas ni fortsätter läsa och var inte rädd att kommentera:)


Detta måste vi fira på något sätt, så här bjuder jag på en super happy bild på mig!:D


 

Av Emma - 9 november 2011 15:37

Är helt inne i juklappar nu. Har ganska många att köpa till så är lika bra att börja i god tid. Skickade nyss hem lite grejer från hm.se:) Imorgon tänkte jag gå en snabbis på stan och titta. Är även sugen på att beställa hem från elf:)


Så här blir det när man ska iväg och jobba kl 5 och damir jobbar över. Middag framför datorn och med en nyfiken katt som alltid är öppen för mat:)

Älskar att ha katter när man är ensam hemma, man är liksom inte ensam hemma då. haha kul jag är.    
långsvansen.

Av Emma - 9 november 2011 11:15

Nu ska jag ut och vandra med min vän Frida:) Hon har jag kännt sen jag började första året på media. Hon är en av mina bästa vänner nu och jag hoppas det fortsätter så!


Här är en bild från en klassfest vi hade andra året, haha.

 

Ovido - Quiz & Flashcards