Emmak

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Emma - 7 november 2009 16:18

  


Igår vad det fredag.

Åt lunch på subway med mitt företag:) sedan for fluffy och jag hem till mig och skulle försöka få klart den där äckliga mdk uppgiften som man fattar noll av:). medans vi kämpade med den så åt vi bulle och drack vaniljte i julmuggar:)


Sen for lille Fluffy hem och jag tog mig en powernap innan min pojkvän kom på besök:) Vi kolla på idol och tjockade oss med min familj. Och såklart ska Damir ge förslaget att vi ska spela kort-_- uscha så han fick spela kort med min familj medans jag kolla på en bra film:)


Ikväll ska jag va med Fridi och kanske josef om han har tid med oss haha..

Blir inget festande i helgen, känns skönt! ska försöka vänta med festandet till 200dagars:)

Ovido - Quiz & Flashcards