Emmak

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Emma - 8 november 2009 01:15

Kom nyss hem från fridi. Fluffy och julle kom också och kollade på film med oss:)

Det blev filmerna the proposal och role models som va mycket bra:D så de blev mycket skatt:)


Nu sitter jag i min säng och känner att jag saknar min man som jag vill krama och mysa med men idag bestämnde vi att sova själva. Vi brukar säga att man måste få sakna varandra ibland med:)

Sitter även och läser bloggar och märker att bloggar med bilder och videos är mycket roligare att läsa en nån långt inlägg med endast text. men det är väll olika^^ själv försöker jag ha nån bild i varje inlägg, inte för de går så bra men ^^


och jag tycker ni är dålig på att kommentera, vill gärna se vilka som läser den här skiten:)

Ovido - Quiz & Flashcards