Emmak

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Emma - 15 november 2009 23:42

det första min pojke Damir säger när han vaknar är "är det lördag?"

då blir man först glad men sedan inser man att det är den värsta dagen på veckan, söndag...


Älskling och jag klev upp och åt frulle sen så gick vi ut och fota:)

Är så glad att han tycker det är kul att följa mej. Blir så mycket roligare när man är två:)

Kan lägga ut några bilder sedan, knäppte till vår uppgift som är att man ska fota mode eller mat i miljö.

Jag valde mat, och såklart frukt. jag gillar att knäppa på frukt har liksom fastnat för de^^.


Kl 5 drog jag till efs kyrkan med fridi och Emma, har en religionsuppgit att vi ska kolla på en gudstjänst.


Efter den blev de hem och busa med William som vi var barnvakt åt:) han är så kul nu när han har börjat prata mer:) fast han har ju tyvärr lärt sig fula ord..


nu ska jag snart sova för imorgon ska jag ta spurtaaaan. Hoppas det går bra! kanske skriver om hur de gick imorrn och jag inte ligger i koma.. . .. .... :D


ps. I love you DAMIR MARKOVIC

Ovido - Quiz & Flashcards